کد خبر: ۱۲۵۳۴۶
۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
فرارو- عقرب سياه که اقدام به ربودن و آزار و اذیت 4 زن جوان در تهران کرده بود، سحرگاه سه‌شنبه ـ 21 شهريورماه ـ به دار مجازات آويخته شد.

عقرب سياه لقب فردی به نام صادق مرادي ا‌ست که 4 سال قبل و پس از تلاش برای ربودن یک زن در جنوب تهران از سوي پليس دستگیر شد و اواخر سال 89 به اتهام آزار و اذیت 4 زن و دختر چند بار پاي ميز محاکمه رفت.

عقرب سياه سرانجام پس از طي مراحل قانوني پرونده‌اش سحرگاه سه‌شنبه در چهارراه نظام‌آباد تهران و در مقابل ديدگان تعدادي از شهروندان به دار مجازات آويخته شد. عکس های خبرگزای فارس و ایرنا از اعدام این متجاوز را در زیر می بینید.



















نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 17
انتشار یافته: 186
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:07 - 1391/06/21
98
406
کجای این صحنه ها دیدن داره این همه ادم رفته
پاسخ ها
reza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:57 - 1391/06/21
دوستاشن ! رفتن بدرقش
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:58 - 1391/06/21
کم ادای روشنفکرا رو درآرید چندین خانواده رو بدبخت کرده اعدام که کمه باید تیکه تیکه اش می کردن.
ناشناس
| - |
13:28 - 1391/06/21
به حکم ایرادی نیست، دیدنش چه فایده ای داره؟ آیا جنایت کم شده؟ چاره ای دیگر باید کرد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:27 - 1391/06/21
جناب فعلاً مساله این نیست که چرا اعدام شده. مساله اینه مردمی که جمع شدن برای تماشا واقعاً چرا اومدن؟! همشون داغدار شدن از طرف این فرد؟ یا اومدن خشونت درونشون رو ارضا کنن؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:13 - 1391/06/21
علی جان
عجیب است که جامعه اینقدر طالب خشونت باشد. ادا واطواری هم در کار نیست. چرا با روشنفکری مشکل داری؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
11:11 - 1391/06/22
شمایی که نوشتی این صحنه ها دیدن داره یا شمایی که نوشنی برای چی اومدن تماشا ادای آدمهای با کلاس رو در نیار تو هم اون نزدیکی بودی یا آدرس رو میدونستی میرفتی دلیلش هم اینه همین اینکه یک عکس دیدی باز کردی تا آخرش تماشا کردی تازه هم کامنت گذاشتی از عکسش نگذشتی ما ایرانی ها بلدیم خوب صحبت کنیم
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:54 - 1391/06/22
من با اعدام این جور افراد موافقم ولی نباید در ملا عام باشه . رسانه های غربی علیه مان تبلیغات منفی به دروغ می کنند و مردم شان هم باور می کنند.
همین دیشب با یک امریکایی چت میکرد او میگفت یک نفر را در ایرا ن به جرم همجنس بازی اعدام کردن و مر چی من می گفتم او متجاوز به عنف بوده هیچ کس بخاطر همجنس بازی در ایران اعدام نشهد باور نمی کرد اینقدر که علیهمان تبلیغات منفیه ..

با تشکر محمد از مشهد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
01:49 - 1391/06/23
دییدن جان دادن برای بعضی ها مثل اینکه لذت بخش ااست!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:10 - 1391/06/21
30
317
خیلی جالبه تو تصویر 4 تا مونده به آخر یه جوری با افتخار وایساده انگار میخوان گردنش مدال آویزون کنن به خاطر افتخاراتش.......حقش مرگ بود که چنتا خونواده رو بدبخت کرده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:03 - 1391/06/21
یعنی چی بدبخت کرد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:14 - 1391/06/21
من هم معنی بدبخت کرد را نفهمیدم
غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:40 - 1391/06/21
یعنی کابوس یعنی طلاق بعضی از زنان قربانی از سوی شوهرانشون یعنی تهدید یعنی بی آبرویی و تحقیر یعنی ..
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:11 - 1391/06/21
25
202
انشاالله تو اون دنیا هم تقاصشا ببینه نمیدونم چه جوری دفعه اول تبرئش کردن؟
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:13 - 1391/06/21
20
316
اعدام حق این جنایتکار است ولی لذتی که مردم از دیدن این صحنه ها می برند جای تامل دارد.
پاسخ ها
sina.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:12 - 1391/06/22
از کجا فهمیدی که این همه ملت از دیدن این صحنه لذت می برن؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:15 - 1391/06/21
47
104
به به اول صبی روحیه گرفتیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:25 - 1391/06/21
78
215
وای بر مردمی که تماشا می کنند و تفریحشان این است...آیا به این تجربه نرسیده ایم که این مجازات های علنی تنها اشاعه سنگدلی است؟؟....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:15 - 1391/06/21
آفرین
دی دی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:53 - 1391/06/21
شما جایگزین معرفی کن !
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:46 - 1391/06/21
مجازاتهای علنی یه خاصیت مهم هم دارن و اونه که دیگه بچه عقربها حواسشون باشه که عاقبت این کارا اعدامه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:57 - 1391/06/21
اگر اعدام علنی فایده داشت تا حالا باید مشکلات حل می شد
sina.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:08 - 1391/06/22
آفرین حامد
منم موافقم
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:34 - 1391/06/22
مرسی ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:57 - 1391/06/21
30
166
مثل اينكه مردم دارن در سالن آزادي فيلم مورد علاقه شان را نظاره مي كنند.
زاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:03 - 1391/06/21
125
150
بایداین افرادسریعتر وباشدت بیشتر اعدام شوند بایدباشمشیر ویاسوزاندن اعدام شوند انها زندگی چندین خانواده را کاملا منهدم کرده اند انگار انهارا کشته اند بلکه بدتر انگار انهارا هرروز میکشند.انهایی که با اعدام این افراد مخالفند یا خودشان فاسدندومانند همین رفقایشان هستند یا ساده اندیشند وفکر میکنند اینگونه افراد قابل اصلاح هستند.در حالی که اینگونه نیست کسی که بیست یا سی سال تربیت نادرست شده است یک شبه اصلاح نمیشود.اگر این افراد خود یا یکی از اعضای خانواده شان خدای ناکرده مورد تجاوز این افراد قرار گیرند دیگر این حرفهای روشنفکر مابانه ابکی را نمیزنند. به نظر من خانواده این متجاوز نیزباید بدلیل دفاع ازاو مجازات واز شهرو دیار خود اواره گردند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:06 - 1391/06/21
ای وای! 26 نفر از 41 نفر با همچین نظر بدوی و غیر معقولی موافقند؟؟؟
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:05 - 1391/06/22
دوست عزیز نصایح امام علی(ع) به اماح حسن (ع) در مورد شقی ترین اشقیا ، ابن ملجم مرادی،را مرور کن .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
13:12 - 1391/06/22
شما که ساده اندیش نیستید می شه بگید چرا این افراد غیرقابل اصلاحند؟
فرهاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:40 - 1391/06/22
تا زمانی که ادم هایی وجوذ دارند که انسان ها را به خاطر چیزهایی که یاد نگرفته اند این گونه مستحق مجازات میدانند و تا زمانی که نیازهای طبیعی ادم ها انکار شود عقرب هایی جدید می ایند و انسان هایی سنگ تر.
یه آملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:14 - 1391/06/21
25
138
چه جذابتی داره این صحنه ها که این همه آدم جمع شده .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:44 - 1391/06/24
لحظه اجرای عدالت بی شک لذت بخش است
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:17 - 1391/06/21
21
177
مردم انگار اومدن سیزده بدر !
مردن یک کثافت که اینقدر دیدن نداره.
asad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:21 - 1391/06/21
8
124
چرا بعضي از افراد سرشناس و رجل سياسي با لباس زندان در دادگاه ظاهر مي شوند ولي ايشان را با لباس شخصي تا پاي چوبه دار مي آورند؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:23 - 1391/06/21
7
172
بااین عکسهائی که مشهوداست چنانچه عقرب زنده میماند وبفرض آزادمیشدقطعابازبه جان دختران بیگناه می افتاد.زیرامتاسفانه درچهره وی پشیمانی آشکارنیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:04 - 1391/06/21
خدمت شما عرض کنم که در مصاحبه اش قبل از اعدام هم گفته بود که : خیر از کارم پشیمان نیستم . یعنی این کثافت اگر زنده می موند کل جامعه در خطر بود
میثم
|
GERMANY
|
11:33 - 1391/06/21
33
97
کسایی که ادای روشن فکری و... دارن و می گن اعدام نکنید ،می تونن خودشون رو جای قربانی های این قاتل بزارن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:18 - 1391/06/21
میثم
فکر می کنم با اسامی مختلف نظر می دهی تا تعداد همفکرانت را زیاد جلوه دهی . روشنفکری خوب است حتی اگر امثال تو با آن مشکل داشته باشند
آتی
| GERMANY |
17:58 - 1391/06/21
عزیز جان روشن فکر!!!!!!! من به عنوان دکترای علوم اجتماعی میگم که بله اعدام حق چنین موجودیست... و روشنفکری اصلا در نادیده گرفتن دختران معصومی که روزی هزاران بار باید از زشتکاری این آقا در درون خود جان دهند، نیست...
اعدام برای کسی که عقایدش را ابراز میکند نادرست و غیرانسانیست. نه برای چنین حیوانی...
مرداسنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:31 - 1391/06/21
اینایی که منفی میدن چی
می خوان بگن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:46 - 1391/06/21
14
70
می دونید چرا امثال این فرد تو جامعه ما اینقدر زیاد شده اند. چون زندانهای ما برای اینها تفریحگاه است. اگر مثل بعضی از زندانهای کشورهای دیگه بود کاری باهاشون تو زندان میکردند تا طرف رب و ربش را به یاد بیاورد. باید در زندانهای ایران به افراد قاچاقچییا اینگونه افراد که جرمشان واقعا با زندگی مردم بازی میکند کاری کنند که طرف از اسم زندان وحشت داشته باشد نه اینکه برایش زنگ تفریح باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:28 - 1391/06/21
کجای کاری عمو؟ طرف از زندان زنگ می زده به خانواده های قربانیان و می گفته اگه رضایت ندید بچه هاتونو از مدرسه می زدم تکه تکه می کنم. اسم مدرسه بچه رو هم می دونسته.
مثل اینکه زندان فقط برای مجرمان سیاسی و مطبوعاتیه. مال اینا تفرجگاهه.
دی دی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:55 - 1391/06/21
زندان ؟ رب و روب ؟ زندان برای خیلیا عین هتل و کلاس آموزشی هست. طرف تو خیابون ول میگرده میره زندان تخت بهش میدن و سه وعده غذا ! چیزه بیشتر می خواد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:53 - 1391/06/21
8
68
منصفانه قضاوت کنیم:
1- اگر جای خانواده های قربانیان بودیم
چه رفتاری داشتیم؟
2- حق خانواده های قربانیان چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:19 - 1391/06/21
مجرم باید مجازات شود ولی این موضوع نباید ترویج خشونت باشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:52 - 1391/06/21
آفرین، انصاف خیلی مهمه
قضاوت منصفانه دل ها رو بهم نزدیک می کنه
و قضاوت رو دقیق تر
ناشناس
| CANADA |
13:16 - 1391/06/22
درست عمل شده تقدیر میشود
هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:10 - 1391/06/21
60
31
انتقادبعضی ازنظرات اعصابمو میریزه بهم اخه احمقها لذت به اینه که شریک فاسدازروی زمین کم شده واین شادی بخشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:26 - 1391/06/21
بی ادب حق تو هم اعدامه
فرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:45 - 1391/06/22
ناشناس لایک داره
negar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:10 - 1391/06/21
11
87
اونی که داره اعدام میشه مهم نیست به مردمی که اون موقع صبح با این شورو هیجان دارن تماشا میکنن نگاه کنین این یک فاجعه ملیه که این همه آدم با هم از دیدن چنین صحنه ای لذت میبرن وحشتناکه
پاسخ ها
abbas
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:55 - 1391/06/21
البته از بیکاری و نداشتن شور وشوق وهیجان ومعنی تو جامعه به اینجاها میرسیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:10 - 1391/06/21
39
59
اعدام حقشه ولی نه ملا عام...یه لحظه خودتونو بذارین جای مامان بدبختش..دلتون میخواد کسی بچتونو تو این شرایط ببینه...چرا میرین ببینین و مسئولین محترم رو با این کارتون شاد کنین...این کار نهایت سنگدلی رو نشون میده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
14:46 - 1391/06/21
آقای ناشناس ،از شما هم میخوام یه لحظه خودتو بذاری جای مامان دخترایی که بخاطر این رذل، حیثیت و آبروشون الی الابد برباد رفته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:05 - 1391/06/21
مامان بدبختش؟
تربيت غلط اين مامان هاي بي لياقت و پليد همچي جرثومه هاي كثيفي را تحويل جامعه مي ده.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
12:17 - 1391/06/21
5
48
از آزادی تا مرگ ،یک زندگی فاصله است .قوه قضائیه باید قضات اون دادگاهی که حکم تبرئه صادر کرده بودند را مورد بازخواست قرار بدند تا علت این همه تفاوت در دو رای صادره مشخص گردد.من از آیت اله لاریجانی از این بابت تشکر میکنم هرچند مخالف اعدام در ملاعام هستم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:18 - 1391/06/21
10
41
دیدن اینجور مناظر جذابیت نداره بلکه عبرت داره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:29 - 1391/06/21
43
40
ايكاش اين مفسدين پليد بلافاصله پس از اقدامات كثيفشان در ملاء عام گردن زده مي شدند دست مامورين نيروي انتظامي و قضات شجاع را مي بوسم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:21 - 1391/06/21
خدا کمکت کنه!
ناشناس
| UNITED STATES |
01:11 - 1391/06/23
خدا شفات بده
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:00 - 1391/06/23
ماشاالله پهلووووووووووووووووووون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:48 - 1391/06/21
16
59
هیچ تفاوتی بین آنکه اعدام می شود و افراد تماشاگر نمی بینم! چقدر شبیه می خندند !یا صاحب الزمان اصلاح این جماعت فقط با تو ممکن است. الهی توکل بر تو...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:32 - 1391/06/21
"هیچ تفاوتی بین آنکه اعدام می شود و افراد تماشاگر نمی بینم!"
کاملاً و صددرصد موافقم.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:57 - 1391/06/21
11
49
به درک واصل شد، شیطان در کالبد انسان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:26 - 1391/06/22
شیطانی در کار نیست این نفس بشره والبته کمبود در جامعه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:01 - 1391/06/21
10
64
تا درس عبرتی شود برای دیگران

این جمله چقدر آشناست

ولی چرا درس عبرت نمیشود

مشکل کجاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:14 - 1391/06/21
4
63
جرا یک بار تبرئه شد ؟
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
13:25 - 1391/06/21
4
44
من امروز صبح اونجا بودم جالب این بود که همه میگفتن چرا این همه جمعیت اومده مگه اعدام دیدن داره ؟ ازماست که برماست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:21 - 1391/06/21
تو چرا رفتی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:07 - 1391/06/21
جالب تر اين كه شما هم رفتي
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:46 - 1391/06/21
شما چجوری از هلند پاشدی رفتی تماشای اعدام؟
ناشناس
| NETHERLANDS |
17:29 - 1391/06/21
عزیزم من چون از وی پی ان استفاده میکنم واز سرور هلند وارد میشم اینجوری میبینی بعدشم من چون دانشجوی ارشد رشته جزا و جرم شناسی هستم باید میرفتم بلاخره قراره ما هم قاضی این مملکت بشیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:02 - 1391/06/21
از فیلترشکن استفاده کرده برایهمین پرچم هلند را می بینید. البته از فیلتر شکن برای دیدن فرارو استفاده نکرده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:42 - 1391/06/21
6
41
کسی با اعدام همچین آدمایی مخالف نیست. بحث اینه که چرا باید این کار در ملا عام انجام بشه؟ نمی شد توی زندان و فقط با حضور قربانی ها و خانواده هاشون اعدامش می کردن؟ این همه در ملا عام مجازات کردین چه نتیجه ای داشت؟ اتفاقاً من هم موافق اعدامم اما نه جلوی چشم ما مردم که از این هم سنگدل تر بشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:29 - 1391/06/21
برای عبرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:45 - 1391/06/21
11
20
چه قیافه ی وحشتناکی!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:48 - 1391/06/21
قیافه اش وحشتناکتر از قیافه مردمی که برای تماشای اعدامش اومدن نیست. خوب دقت کن.
یک آدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:46 - 1391/06/21
15
27
آهای کسانی که از این آدم کش طرف داری میکنین. چرا اینقدر آرزو می کنین که اعدامش نمی کردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:22 - 1391/06/21
آقا یا خانم آدم!
کی با اعدامش مخالفت کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:42 - 1391/06/21
استاد، مخالفت با اعدام با طرفداری از مجرم فرق داره!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
13:46 - 1391/06/21
24
18
چرا این تصاویرو پخش می کنید؟لعنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:05 - 1391/06/21
3
32
اون پسره كه رو سنگ نشسته انگار مي خواد عكس يادگاري بندازه (هشت تا مونده به آخر )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:08 - 1391/06/21
4
28
اين جماعت فكر مي كنند مردن به همين راحتي هاست كه اين جوري شادند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:24 - 1391/06/21
11
39
مجازات حقشه ولی نه تو ملاعام برای تفریح مردم
گلریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:49 - 1391/06/21
51
8
یعنی همه اون دخترا که سوار شدن بی گناهن؟تاکسی تو تهران کمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:09 - 1391/06/21
چون این اتفاق برای شما و خانواده تون نیفتاده به این خاطر به راحتی می تونین نظر بدین . یک لحظه خودت رو جای قربانی ها و خانوادهشون بگذاری خوبه
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:06 - 1391/06/23
شما و خنواده ی محترم همیشه سوار تاکسی بشیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آفرین
ناشناس
|
UNITED STATES
|
14:58 - 1391/06/21
8
26
بسیار خوب بود . کمترین حقی بود که میشد به قربانیان داد . تجاوز چیزی نیست که بشه ازش گذشت . اگه قتل و مواد بود اینقدر راضی نیستم به اعدام ولی تجاوز یعنی کشتن تدریجی ادمها . حالا اگه زن هم باشه که تمام دوران زندگیش میشه مردن تدریچی . اصلا هم پشیمون نیست این به درک واصل شده
ولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:24 - 1391/06/21
21
22
از قوه قضاییه متشکریم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:26 - 1391/06/21
6
30
راست ميكه لعنت ا...عليه.اكررسانهها دخالت نميكردند اين اقاراست راست ميكشت وبه شغل بيكناهي خودادامه ميداد.قضات ي كه اول راي به بيكناهي اين ملعون دادن اكربرسرخواهرومادرشان اين بلا ميامدهمين راي راميدادند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:50 - 1391/06/21
19
19
حتی تیکه تیکه شدن آدمی که زندگی چند نفر رو که تا آخر عمرشون نمیتونن از نظر روحی به زندگی عادی برگردن دیدن داره . پروسه ی مرگ همچین آدمی باید چند سال طول بکشه تا از شدت زجر خودش التماس مرگ رو بکنه .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:14 - 1391/06/21
30
5
سلام به همه مخاطبین عزیز نوع مجازات واینکه درملا عام باشه رو شرع مشخص می کنه که به نظر من عادلانس و معقول ،اما چرا زمینه ایجاد گناه وجنایت درجامعه وجوددارد؟ازدواج موقت یکی ازراههایی که دین خودش پیش بینی کرده ولی فرهنگ سازی نمی شه ،ای کاش مسئولین فرهنگ سازی کنند
پاسخ ها
سعيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
05:01 - 1391/06/23
تو كه از مرحله خيلي پرتي .
پرستوک
| FRANCE |
20:41 - 1391/06/23
بهتره بدونید فردی که تجاوز میکنه از روی غریزه ی جنسی دست به این کار نمیزنه؛ خشم ها و عقده های فروخورده، بیماری های روانی از جمله افراد موسوم به آنتی سوشال یا ضد اجتماعی یا حتی کسانی که دچار نوعی از بیماری های اختلال فراگیر رشد هستند، کسانی که دچار بیماری های شخصیتی هستند و از این دست، عموما به چنین اعمالی دست می زنند. شما فکر کنم دارید سنگ خودتونو به سینه می زنید و از آب گل آلود ماهی می گیرید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:18 - 1391/06/21
21
18
چرا حكم قرآن در باره دزد را اجرا نمي كنيد ؟؟؟؟؟؟ سوره مائده آيه 38 : وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:30 - 1391/06/21
18 شرط دارد اگر همه اش بود باید اجرا شود
فرهمند
| SWEDEN |
04:19 - 1391/06/22
به شما توصیه میکنم در اولین فرصت ممکن
پیش یک مشاور برید.

ابدا ً قصد مزاح و شوخی ندارم و شما مشکل
انطباق زمان و مکان دارید و تفسیر به رأی
میکنید.
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
10:16 - 1391/06/22
ناشناس عزیز از اینکه با قرآن مانوسید بسیار خوشحالم اما باید عرض شود که در سرقت میبایست 26 حالت بر قاضی مشخص شود تا قطع انجام شود مثلا" دزدی پسر از پدر یا برعکس ، ارزش مال سرقت شده باید بیشتر از یک نخود طلا بیشتر باشد . سارق در حالت تنگدستی و عصرت واقعی این کار نکرده باشد و .... اینها شامل قطع دست نمیشود توصیه میکنم به تحریر الوسیله مراجعه کنید حتی در زمینه قطع دست عده ای به آیه 9 یا 12 سوره جن استناد میکنند که محلهای سجده ملک خداست یعنی در هنگام سجده کف دست روی زمین و سجده قرار میگیرد پس باید قطع بند انگشت صورت بگیرد نه دست و بسیاری بحثهای دیگر که مکان و زمان مجال بحث را نمی دهد . این مطلب را هم در نظر داشته باشید وقتی یک موجود پلید اعدام میشه چقدر روشنفکری الکی و روحیات لطیف ساختگی مشاهده میکنیم اگه قطع انگشت سارق هم عملی بشه که واویلا . در هر صورت همیشه موفق باشید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:23 - 1391/06/21
9
40
اميدوارم كه حكم اعدام كلاهبرداران ميلياردي هم در ملا عام اجرا بشه با اعلام نام درست مثل همين عقرب سياه !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
18:04 - 1391/06/21
فکرش را بکن: تمام مدیران عامل و معاونت های بانکهای کشور ، مدیران عامل بنگاه های اقتصادی و دولتی را جلوی بانک مرکزی جمع کنند و بعد مختلصیتن بیت المال را در ملاء عام اعدام کنند تا درس عبرتی بشود برای آنهائی که گردش مالی زیادی در سازمانهایشان دارند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:46 - 1391/06/21
17
28
دیدن روزبدبختی دیگران لذت نداره ، اونم که بالای دار رفته یه بدبختی مثل ما ما همون مشکل داریم کسی به فکر حل کردن مشکلات جوانها و جامعه نیست مشکلات ناشی از مسایل جنسی الان یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ماست .
پاسخ ها
دانیال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:12 - 1391/06/22
خاک بر سر من که کار کثیف این شخص به بهانه ی مشکلات جنسی تبرئه شد
سیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
22:34 - 1391/06/23
احمد جان باهات موافقم. اگه مشکلات جوانان و جامعه حل نشه از این عقرب و مار و سوسماها خیلی خواهیم دید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:55 - 1391/06/21
17
13
کسی که میگه مردم برای ارضا خشونت درونی به صحنه اعدام نگاه میکنن خودشم جزو اون مردمه والا دلیلی نداره تصاویر اعدام اون کثافت رو نگاه کنه سزای کسی که مثل حیوون رفتار میکنه مثل حیوون مردنه
بهروز
|
UNITED STATES
|
16:59 - 1391/06/21
25
27
برای کسانی که آرزوی اعدام و مرگ دیگران رو می کنند و برای آدم هایی که اون وقت صبح اومدن صحنه های جان باختن یک جوان رو ببینن واقعا متأسفم
بی فرهنگی و بی خردی در جامعه ی ما داره رشد می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
15:09 - 1391/06/22
بزرگوار!!!
کسی آرزوی اعدام دیگران رو نکرد، همه آرزو می کنن مجرم مجازات بشه، کسی گفت مردم باید اعدام بشن؟
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
16:59 - 1391/06/21
9
30
سلام
در تعداد نظراتی که داده شده هیچ کس اشاره ای به این موضوع که این انحرافات جنسی از کجا ریشه کرده نمیکند .ایا هیچ کداممان منحرف نیستیم
میدانید که یک کودک وقتی از رحم مادرش به دنبا می اید پاک پاک است
وایا میدانید کسی که به این انحرافات کشیده میشود توسط ژدر ومادرش اموزش ندیده
این شخص و امسال این شخص را کمبودها به این روز واین ساعت کشیده
امیدوارم روانشناسان وجامعه شناسان وقانوتگذاران وکلیه مردم در زمانی خودشان را از کودکی به جای این شخص بگذارند ولحضه ای یه این فکر کنند که چرا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:10 - 1391/06/21
بی خیال بابا ! باید اعدامش کنند . باید اعدامت کنند . باید اعدامم کنند . غیرت کجا رفته؟! اگه قربانی از خانواده خودت بود چی؟! اینجوری میتونیم راحت صورت مساله رو پاک کنیم تا مورد بعدی.
این نسخه ای که شما میپیچی سخته . زمان بره . نیاز به کارشناس داره . باید کار رو سپرد به اساتید جرم شناس . حوصله داریا دادش؟!
مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:19 - 1391/06/21
هزار احسنت به شما
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:12 - 1391/06/22
ایا هیچ کداممان منحرف نیستیم . منظور از این جمله خدای ناخواسته این نباشد که شما هم دست به این اقدامات زده اید. عزیز دل بابا ، در کشورهای توسعه یافته که آزادی جنسی هم وجود دارد مجازاتهای بسیار سختی را برای تجاوز در نظر میگیرند.
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:50 - 1391/06/22
آفرین به این نظر خوبی که دادی .موافقتم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
23:21 - 1391/06/22
اگر پدر و مادر کوتاهی کنند پس عقل و فهم خود شخص کجاست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:00 - 1391/06/21
6
44
فکر میکنید آخرین جنایت و یا آخرین اعدام در کشور ما میباشد باید ریشه ای با این جور رفتارها برخورد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
21:33 - 1391/06/21
الان در بعضی کشورهای دیگر که هر انحراف جنسی هم آزاد است ببینید مشکل حل شده؟ چند زن و بچه هر سال هتک حرمت می شود؟
این احکام برای حفظ اجتماع لازم است اگر چه ریشه یابی هم لازم است و منافاتی با هم ندارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:03 - 1391/06/21
4
6
اغلب تماشاگران مراسم اعدام اختلالات روحی و روانی دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:07 - 1391/06/21
0
3
لحظه های آخر دادمیزنه یعنی چی میگه ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:16 - 1391/06/24
به خیال خودش که میتونه ذهنیت مردم رو نسبت به خودش عوض کنه میگه من بی گناهم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:28 - 1391/06/21
2
8
دیدن مرگ یک انسان . انسان رو غصی اللقلب میکنه. حکم اعدام حکم قرآنی هستش.جنایتکار جنگی نبود که جلو مردم اعدام کردن. این کار بی حرمتی به جامعه هستش. آیا واقعا دیدن مرگ کسی لذتی داره که این همه جمع شدن.؟ چرا بار اول دستگیر شد اعدامش نکردن؟چرا تبرئه شد؟قانون چه پاسخی داره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:34 - 1391/06/21
12
3
از همه جالب تر خنده دختر و حرکت دستش تو عکس دوم هستش. خوشحالی تو صورتش موج میزنه. بتا اون حجابش. شرط میبندم خودش یه روز این بلا سرش میاد
پاسخ ها
ناشناس
| FRANCE |
20:47 - 1391/06/23
حجاب؟
واقعا شما فکر میکنید تجاوز به چهار زن و دختر به خاطر ارضا نشدن نیازهای جنسی و بی حجابیه؟ اگر اینطوره مگر کم اند روسپیانی که حاضرند به این افراد در قبال کمترین پاداش سرویس بدند؟ اگر اکثر تجاوز ها به خاطر ارضا نشدن خواسته های جنسی بود پس باید مشابه اش رو در زنان متجاوز و مردان قربانی بیشتر می دیدیم! اما اینطور نیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:05 - 1391/06/21
3
4
قوه قضائیه باید در کمتر از سه ماه اونو مجازات میکرد تا درس عبرت برای دیگران بشه نه اینکه بعد چهار سال
.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
18:15 - 1391/06/21
3
8
واقعا برای مردم ایران متاسفم که اومدن دارن صحنه اعدام یک انسان رو هر چند گناه کار رو میبینن و لذت میبرن این یه فاجعه اخلاقی و وجدانی در ایران ه!!!!
مهدی مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:19 - 1391/06/21
1
5
اصلا قصد گفتن حرفهای روشنفکرانه ندارم و هیچ شکی هم در اجرای اشد مجازات برای این قبیل حیوانات ندارم.اما!!اعدام؟تمام؟خلاص؟باید زندانهای ما جایی شود که این جانی ها مرگ را به بودن درآنها ترجیح دهند وخبری از عفو و بخشش هم نباشد.زندگی در شرایط بسیار بسیار سخت و وحشتناک نه مثل الان که خلافکاران عزیز بعنوان هتل از زندانها استفاده میکنند.


ب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:04 - 1391/06/21
0
1
چی داد میزده ؟؟ چی می گفته ؟؟؟
زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:18 - 1391/06/21
9
3
من نظرات مخالفان وموافقانخودرا خواندم ازهمه انها متشکرم من بااسامی مختلف کامنت نمیگذارم. ولی توجهی که باید به مخالفان خودبدهم اینستکه متاسفانه انها تحت افکار مشتی روشنفکرنما قرار گرفته اند شیطان در ذهن انها رسوخ کرده چرا که انها ازشیطان صفتان حمایت میکنند من با کارهای ریشه ای مخالف نیستم.ولی شما باید بدانید که گاهی برای در مان دردهای جامعه هم باید دست به چاقوی جراحی برد ولین هیچ مانعی ندارد. اگر غده های سرطانی در جامعه را جراحی نکنیم به سایر نقاط جامعه متاستاز داده وان جامعه را از پادر مباورد اعدام برای قاتلین ومتجاوزین نه تنها بدنیست که بسیار خوبست. من باروشنفکر مخالف نیستم من با روشنفکرنمایی که هیچ معلوماتی هم ندارد مخالفم .وفقط ژست ان را میگیرد داداش روزنامه را وارونه گرفته ای وادا باسوادهارا در میاوری.اگر اعدام نباشد خواهی دید که ایران از جنگل هم بدتر میشود. اگر این بلاهاراسرناموس خودت در بیاورند انوقت خواهیم دیدکه دادوبیدادت به کجاها میرسد. یارشیطان خود شیطن است.
ابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:19 - 1391/06/21
2
6
خفاش شب
عقرب سیاه
اژدهای دو سر
تیز دندون
شغال روز
تمساح عصر
خرس خاکستری
هزارپای زرد
و..............................................................
لیدی ایز جنتلمن
1-من هم قبول دارم که این بابا باید با زجر آورترین شیوه اعدام میشد ولی عالیجنابان در طول سال از این قبیل افراد با جرایم شبیه به هم در ملا عام اعدام میشوند آیا میزان جرایم وتجاوز به نوامیس مردم کم میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2-در اعدام شدن این افراد هیچ تردیدی نیست اما نه در خیابان و درمقابل چشم هزاران شهروند اعم از کودک ونوجوان وجوان بلکه مثل کشورهای متمدن پشت دیوارهای زندان با سم با صندلی الکتریکی و با اتاق گاز
3- کار باید فرهنگی انجام شود واطلاع رسانی به عامه مردم والا همینی که هست هست واگر 1000 تا 1000 تا هم اعدام کنند هم هیچ تقلیلی در اینگونه جرایم حاصل نمیشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:58 - 1391/06/21
0
11
اعدام در ملاء عام خود نوعی آسیب اجتماعی است . بواقع تاثیرتادیبی و تنبیهی این نحوه از مجازات ، کوتاه مدت ، آنی و اقبال بینندگان به چگونگی قبض روح شدن یک انسان و بیشتر پایان زندگی ( مرگ) معطوف است . این هیجان در حوادث رانندگی نیز دیده می شود و عده زیادی از مردم کنجکاوی خود را از مشاهده جان کندن یک انسان نشان می دهند ( شاید بدنبال تجربه ای برای پایان مرگ خود هستند) یا به گونه ای دیگر در غسالخانه گورستانها مثل بهشت زهرا شاهد حضور و عطش دیدن کالبد بدون جان متوفی ور پشت دیوارهای شیشه ای هستیم . شاید یکی از بهترین راههای باصطلاح درس عبرت شدن داستان برای دیگران ، علنی برگزار کردن دادگاهها و پخش رسانه ای و بخصوص تلویزیونی محاکمه این جانیان است . بطوریکه جامعه مقدمه و موخره مسیر جنایت را پیگیری و متعاقب آن با حضور جوانان ، کارشناسان اجتماعی و متولیان فرهنگی و همچنین پلیس و قاضی ، ریشه های جنایت را شناسائی ، آسیب شناسی و علاوه بر مسیر دادن منطقی به یک داستان و سرنوشت تلخ ، تاثیر گذاری بلند مدت خود را بر ذهن جامعه بگذارند و در نهایت نیز این جامعه است که عمل فرد خلافکار را در اعماق وجود خود محکوم، او را تادیب ، تنبیه و اعدام می کند بدون اینکه برای عبرت گرفتن الزامی برای حضور عینی دست و پا زدن ، خر خر کردن و یاشنیدن شکستن صدای استخوان گردن جانی بر بلندای جرثقیل و جسمی بی جان بر کف خیابان باشد . آثار زیانبار اعدام در ملاء عام بیشتر از نفع آن در جامعه است ، اعمال مجازات در همه دنیا پذیرفته شده است و جانی و خلافکار نیز قطعا باید به سزای عمل خود برسد اما در نحوه مجازات باید شک و تردید کرد. تمام مدت زمان اعدام کمتر از چند دقیقه بیشتر نیست اما آنچه مهم است زمانهای و روزهای طولانی پیش و بعد از این عمل است که جای تامل و بحث دارد ، ما می توانیم با مطالعه تجربه جوامع دیگر راههای بهتری انتخاب کنیم تا هم اصل مجازات و تنبیه را لحاظ کرده باشیم و هم سلامت ، امنیت و بخصوص تاثیر گذاری مطلوب را بر جامعه تضمین کنیم . دوباره برگردیم و به عکسها نگاه کنیم : ما با دستهای خود و اشتباه در نحوه رفتارمان می توانیم مولود آسیبهای مکرر و پر مخاطره باشیم ، در میان این جمعیت کودکانی هستند که فقط شاهد صحنه اعدام در ملاء عام هستند بلوغ و رشدعقلی و جسمی آنان اقتضای درک عمل جنایتکارانه اعدام شده را نمی دهد و تنها صحنه مرگ است که تا پایان عمر چون کابوسی به همراه اوست .زنان جوانی حضور دارن که شاید باردار و یا افرادی که شاید بیماریهای جسمی و روحی و روانی داشته باشند وووو .. بواقع با دست خود آینده آنان را چگونه رقم زده ایم؟ آیا با اعدام در ملاء عام سلامت و امنیت جامعه را تامین کرده ایم؟ آیا می شود انتظار داشت که از دل انبوه همین جوانان نظارت کننده ,عقرب سیاه و سفیدی دیگر ظهور نکند ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:14 - 1391/06/21
3
5
این همه رذالت امیدی برای اصلاح او باقی نمی گذارد ، بی شک باید از جامعه حذف می شد که شد . اما ضرورتی نداشت در حضور مردم باشد .
یک آدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:20 - 1391/06/21
9
3
این عوضی رو باید زنده زنده انداخت تو اسید.
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:36 - 1391/06/21
9
2
1-تو ملا عام برای اینکه درس عبرت بشه برای دیگران و اینکه مردم با جمع شدن تایید میکنن این کار قانون رو که نفهمهای مثلا روشنفکر و اونایی که خارج نشستن نگن این کارو نکنید.2- اگر با این کار مخالفید یعنی با حرف قرآن مخالفید یعنی با خدا مخالفید یعنی کافرید 3-اونایی که میگن این کار درست نیست ایشالله این بلا به سر خودشون یا خانوادشون بیاد.آمین
اکبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:42 - 1391/06/21
1
3
درباره ی خانواده و وضع گذشته ی این آدم یک اطلاعاتی هم بدین.
النا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:42 - 1391/06/21
3
5
حقشه باید زودتر این کارو میکردن
مهدی79
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:25 - 1391/06/21
0
6
این حیوان-البته صدرحمت به حیوان- حتماً همدست هم داشته.پس اونا کجان؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:40 - 1391/06/21
6
2
اگر ترس از مجازات نبود همه جا پر میشد از عقرب سیاه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
16:12 - 1391/06/24
پس این وجدان آدما کجا رفته که اینجور حرفی میزنی!!!برو یه کم درمورد فطرت صلح دوست و آرامش طلب و... انسان مطالعه کن.واقعا براتون متاسفم
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:59 - 1391/06/21
7
4
چر زودتز زمان اعدامشو نگفتین؟ خیلی من دلم می خواست که برم. حتما خیلی هیجان داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:23 - 1391/06/22
4
1
سلام حقش بود بایدتو ملاعام اعدام میشد شاید پیامش واسه همه نباشه ولی مطمئن باشید واسه بعضیها بازدارندست
روشنفکری هم به جلوگیری ازترویج خشونت نیست برین جنبه های علمی وروانشناختیشو بخونین قانع میشین
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:24 - 1391/06/22
2
9
عقرب های آینده می توانند همان جوانانی باشند که برای تماشا به
آنجا رفته اند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
03:50 - 1391/06/22
5
4
بی وجدان چه ژستایی هم گرفته!حقش بود اینو دست مردم میدادن!کشتن زنهای ضعیف وتجاوز حقش سنگسار بود یا سپردنش به دست مردم!
فرهمند
|
SWEDEN
|
03:58 - 1391/06/22
2
4
اجرای حکم اعدام جنایتکاران برای عبرت اگر توجیه پذیر باشد٫
اما
علنی به نوعی ترویج خشونت و بی رحمی در جامعه می گردد.

حضور جماعت که شاهد به دار اویختن انسانی جنایتکار هستند٫

تصاویر حکایت از آن دارد که مردم به جای طلب بخشش و امرزش
برای فرد قاتلی که نامش « صادق و کنیه اش مرادی» است ٫ گویی
به تفرجگاه آمده اند و یا اینکه ناظر مردن مرغی هستند و نه بیشتر٫
و خود در حال هل هله و گذران اوقاتی خوش هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
04:33 - 1391/06/22
2
3
من موافق اعدام در ملاعام نیستم ولی لطفا اگه آقا هستید خودتان را جای برادر همسر یا پدر قربانی بگذاریدببینید جز اعدام.حق دیگری برایش قایل میشوید ?
ehsan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:37 - 1391/06/22
4
1
ایول آقا.عبرتی باشه واسه دیگران.ای کسانی که هی میگین اوا این کارا چیه و چقده بده و سنگدلی رو رواج میدین و ازین حرفا.خودتونو بذارین جا کسی که به مادر و خواهرش تجاوز شدهوآیا اونموقه هم میاین انقده روشن فکری حرف میزنین؟؟؟؟؟مگه اینکه خوشتون بیاد.
MehrZaad
|
AUSTRALIA
|
10:19 - 1391/06/22
3
8
خشن ترین ، بی رحم ترین ، سنگدل ترین مردم روی کره زمین ما ایرانیها هستیم ! باور نمیکنین؟ به این عکسها با دقت بیشتری نگاه کنین !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:34 - 1391/06/22
2
9
حالم بهم خورد اون همه بچه و زن و پسر های جوان جمع شدن که چی ؟ مگه سیرک ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:33 - 1391/06/22
2
11
صبح زود برا دیدن اعدام ، این همه آدم میاد. اونوقت برا نماز صبح کسی بلند نمیشه.!!!!!!
reza1111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:40 - 1391/06/22
5
3
سلام حقش بود خدا لعنتش کنه از قوه قضایه خیلی خیلی متشکرم.
علی اوسط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:51 - 1391/06/22
3
3
اگه دست من بود می دونستم چیکارش کنم
حسین
|
UNITED KINGDOM
|
12:57 - 1391/06/22
3
5
به نظر من اعدام حقشه ولی اگه با اعدام کردن کاری درست میشد باید ریشه این جور کارها خیلی وقت پیش قطع میشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:02 - 1391/06/22
0
3
بستر اجتماعی این جنایات چگونه فراهم میشود علت این ناهنجاریها چیست ؟ این اعمال چگونه شروع میشود؟ ایا این فرد از ابتدا اینچنین بوده؟ ایا فرهنگ سازی مسئولیت مردم است یا دولت هم مسئول است؟ ایا دولت مسئولیت خود را خوب انجام داده؟ ایا فقر در رشد این جنایات تاثیر دارد؟ چرا ما دچار فقر میشویم؟ ایا دولتها در ایجاد فقر مسئولند؟ ایا همه مردم به مسئولیت اجتماعی خود در زدودن ناهنجاری عمل میکنند؟ وهزاران سئوال دیگر. کمی اندیشه کنیم!!!
رسول خانلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:15 - 1391/06/22
5
6
حق اش بود واقعا.جنازه اش رو باید انداخت جلوی سگ ها و دیگر هیچ
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:35 - 1391/06/22
3
2
از نظر روانشناسی انسان متنبه بشه..
ین کار درسته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
14:25 - 1391/06/22
18
6
ای کاش بجاش موسوی و کروبی رو اعدام می کردند .
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:09 - 1391/06/22
4
3
سلام
هم اینکه این همه در مورد این مطلب بحث شده و نظر گذاشته شده نشان دهنده اینه که این اتفاق توجه خیلی ها رو جلب کرده، قطعا این اتفاق روی همه تاثیر میذاره اونی که قلبش مریضه و روحیه خلاف کاری داره با دیدن و یا شنیدن این اتفاق ترس تو دلش می افته و همین تاحد زیادی از نزدیک شدنش به رفتارهای مجرمانه جلوگیری می کنه.
خانواده های ولنگار در تربیت فرزندانشون بیشتر دقت می کنن.
اونیم که آدم دلسوزیه سعی میکنه با کمک کردن به فرهنگ جامعه اش تا حد امکان از اتفاق ها پیشگیری کنه.
یه عده هم این نظرو داشتن که این کار باعث ترویج خشونت میشه، می خوام بدونم آیا به نظر اونها دزدین و آزار دختران خشونت نیست، هیچ می دونید اگه با چنین جرائمی برخورد جدی و شدید نشه باعث عادی شدن و شکسته شدن قبح اونا میشه؟
من از این که یه نفر به این سرنوشت دچار شده اصلا خوشحال نیستم اما اگه این غده های سرطانی با جراحی جدا نشن تو جامعه منتشر میشن.
کشته شدن یه نفر دلخراش تره یا به نابودی کشیده شدن کل جامعه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:15 - 1391/06/22
3
3
دلیل اعدام در ملأ عام فکر می کنم این باشه که مردم با دیدن مجازات مجرم، هم عبرت بگیرند و هم نسبت به برخورد با هنجار شکنان دلگرم شوند یعنی مردم متوجه شوند که کسانی به دنبال تأمین آسایش مردم هستند و دلگرم شوند، البته نظر من اینه که در شرایط آرمانی باید این گونه باشد ولی این که واقعاً این احساسات در تماشاگران این مجازات ایجاد می شود یا نه نمی دانم! البته نباید از این موضوع گذشت که تأثیر روانی منفی هم دارد.
برایم جالب بود که یکی نظر داده بود با اعدام قاتلین مخالفه!!! و با این صحبتش ادعای روشنفکری می کرد!!!
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:30 - 1391/06/22
4
2
من يه دخترم وميفهمم اون زن ها و دخترها چي ميكشتن طلاق از هم پاشيدگي تهديدخدايا بهشون كمك كن واقعا عقرب سياه حقش بود اعدام بشه .حتي پشيمونم نشد يبار حتي يك طلب بخشش خشك و خالي هم نكرد بايد عقرب سياه تيكه تيكه بشه تا التماس كنه حقش بود برهاون دنيا خدا خودش حسابش ميرسه مفصل شيطان درجسم انسان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:45 - 1391/06/22
3
2
با سلام
يه چيزهايي هست كه خدا به بنده هاش گفته تا ياد بگيرن ودرس بشه براي اونها ‏‏ و در طول زمان هم به مرور بيشتر مفهوم اونرو درك ميكنيم چيزهايي كه ناديده گرفتنشون براي همه!! گرون تموم ميشه. يكي از اونها مجازاتهايي هست كه بعضي ها بهش ميگن خشونت طلبي!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:02 - 1391/06/22
7
1
عزيز من قرآن ميگه هنگامی که قرار است یک فردی مجازات شود در ملأ عام مجازات شود تا دیگران عبرت بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:38 - 1391/06/23
البته شما می گید
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
18:23 - 1391/06/22
2
9
فقر فرهنگی این مردم را مشاهده کنید
پاسخ ها
ساروی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:02 - 1391/06/24
تو نرفتی یا زمان نداشتی وگرنه ما ایرانی ها ماجرا جو هستیم و برای تماشا میریم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:13 - 1391/06/22
8
6
عامل اصلی چنین فجایعی امثال زنان بی حجاب تماشاگر هستند که باعث تحریک مردان ضعیف النفس می گردند.
Siavash
|
UNITED STATES
|
19:33 - 1391/06/22
2
3
نه بابا ملت ما غير اينكه همه يه داروخانه تو يخچالشون دارن،و
دكترند.
قاضي و دادرس هم هستند!
نعوذباا... برخي هم كه ادعاي خدايي كردند و جاي خدا و اون دنيا تصميم ميگيرند!
آخه وقتي دليل رفتار يك آدم مريض و رواني رو نميدونيم ،چرا پاي بي فرهنگي و تربيتي خونوادش رو ميكشيد وسط.
اين همه خوانواده تحصيلكرده با وضع مالي بالا هستند كه فرزند عكس خودشون دارند،يك سري به كمپهاي ترك اعتياد بزنيد.
اساتيد دانشگاه و حوزه و پزشك و... هم هستند كه از ناهنجاري فرزندشون مي نالند!
همه ميدونيم خانواده تا حدي ميتونه كنترل كنه،جوون مدرسه،دانشگاه،سربازي،بازار كارو بيكاري،ناهنجاري ازدواج و مسكن و هزينه و... پيش رو داره كه متاسفانه وظيفه جامعه تامين افراد كه با ندانم كاري و بي مديريتي و افراط گري برخي مسؤولين،اينگونه فجايع كثيف دور از حقيقت نيست!
.
يعني واقعا با اخراج پيرمرد و زن و خانواده اين رواني از شهر،شيطان هم گورشو گم ميكنه.
هرجا بيكاري،تورم،افراط و تفريط گري باشه،شيطان هم،سر جهازي حظور داره.
.
وا...،باا...،تاا... اين حرمت و همدردي با خانواده و مادر داغداري كه دختر بي گناهش رو اينجوري از دست داده و هر باغيرتي باشه بايد خون گريه كنه،اين نيست كه ملتي رو كه بچه 5،6ساله هم تو جمعيت هست با تخمه و چيپس واسه ديدن صحنه اعدامي كه حقش هم بوده،براي ديدن دعوت و تشويق كنيم كه تفسير افراط گرايانمون هم اينه كه بچه يا نوجوون بايد ببينه و بترسه كه بتونه بر شيطون غلبه كنه!
خدايا خودت بدادمون برس كه يادمون رفته داستان نهروان و تعصباتش رو!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:52 - 1391/06/22
3
6
نظر همه دوستان محترمه اما باید به این فکر کنیم که این ادم از اول اینطوری نبوده باید برسی بشه ریشه یابی بشه تا مشخص بشه از کجا و به چه علت گرگ صفت شده دقیقا مثل عبدالمالک ریگی در ضمن ذات همه انسانها پاک وسفیده این خود ما هستیم که سیاهش می کنیم به هرحال این اقا چون راهش رو غیر عقلانی انتخاب کرده بود در همان راه هم جونش رو از دست داد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:55 - 1391/06/22
8
4
آقایون روشن فکر فکر. اسلامی که گفته است حتی دو تا گوسفند را روبه روی هم نکشید و از طرفی هم گفته است که باید در دید همگان این آدم ها را اعدام کرد بیشتر سرش می شد یا شمایی که چهار کلاس جامعه شناسی خونده اید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
12:37 - 1391/06/23
حرف من در آوردی می زنی. مشکلت را با روشنفکری حل کن اگر هم نخواستی حل نکن
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
01:59 - 1391/06/23
3
1
هر چقدر به قول دوستان بدوی بازم قبول نه مثل اون یارو تو نروژ زد چندین نفرو کشت اخرشم با چند سال حبس تموم شد الا اون که به قول دوستان شیوه بدوی نیست مجازات بهتریه یا این اگر منطقی فکر کنیم این شیوه به نظر من بهتره حالا اسمش و هر چی میتونید بگید بدوی یا هر چیز دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
07:45 - 1391/06/23
2
4
گذاشتن عكس يك اعدامي تو سايت يعني چي؟روشنگري،صداقت،درس عبرت؟
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:26 - 1391/06/23
5
7
حقش مرگ بود و باید جلو چشم همه کشته میشد تا بقیه دیگه از این وحشی گری ها نکنند
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
13:20 - 1391/06/23
2
0
همه کسایی که این صفحه رو اومدن دیدن فرقی با کسایی که رفتن صحنه اعدام رو دیدن فرقی نمیکنن لطفا اعتراضات روشنفکری نکن
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:18 - 1391/06/23
1
2
آفرین عرفان . امثال این کثافتها باید در ملأعام سقط بشن.
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:38 - 1391/06/23
3
1
باید میدادنش به من تا قوه قضایه بدونه که چطوری متجاوزو مجازات میکنن.کاری میکردم که روزی هزاربار ارزوی کنه تا زنده زنده بسوزوننش تا راحت بشه از دست شکنجه های من.حق همچین حیوونی همینه
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
19:36 - 1391/06/23
1
2
اگر با خواهر یا همسر هرکدوم ازمخالفان اعدام این حرامزاده این فعل صورت میگرفت باز هم مخلف اعدام این طور افراد بودن یا حضرات فقط آروغ روشنفکری میزنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:19 - 1391/06/23
2
2
به نام خدا
به نظر من هم حقش شدیدترین مجازات بود اما مخالف اعدام در ملاء عام جلوی کودکان خردسالان وبقیه اقشار ملت هستند .آیا کسی شک دارد که کشتن یک انسان صرفه نظر از علت آن یه کار خشونت آمیز است . آخر یه کودک چه می داند علت و دلیل این کشتن چیست . همانطور که اسلام از انجام حرکات و اعمالی که به ظاهر برای شادی و لذت مردم است مخالف است بعید است با نشان دادن خشونت اعدام هم در مقابل آحاد ملت موافق باشد .این واقعیت است اسن گونه اعمال چندان تاثیری در کنترل جرایم نخواهد گذاشت
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
23:48 - 1391/06/23
2
2
حقش مرگ بود ولی اعدام واسش خیلی کم و حیف بود باید زجر کشش میکردن باید زره زره ی وجودشو با دستای قربانیاش نابود میکردن.امیدوارم اگر اون دنیایی وجود داره اگه عدالتی وجود داره به بدترین عذابهای الهی گرفتار بشه روحش تا بی نهایت در عذاب باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:57 - 1391/06/24
4
1
بهتربودکه هرکدوم ازخانواده های قربانی یه سطل اسیدمیپاشیدن روش
اوید
|
GERMANY
|
13:28 - 1391/06/24
1
2
من موافق از بین رفتن این آدم ها هستم اما نه در خیابان و کنار پنجره خونه مردم اصلا درست نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:11 - 1391/06/24
3
2
بهترین کاری که حکومت میتونست انجام بده همین اعدام بود بقیه هر چی میخواهند حرف مفت بزنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:36 - 1391/06/24
1
1
اینکه حقش بود که اصلن بحثی نداره. ولی چه کسی پاسخگوی این اتفاقاته؟ جایی واصه تخلیه جنسی جوونها وجود نداره.یکی میتونه خودشو کنترل کنه،یکی مثل این نامرد اینجوری خودشو تخلیه میکنه.
یه دختر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
16:02 - 1391/06/24
3
2
اعدام برای همچین آدم بی وجدانی بهترین روش مرگ بوده باید همون بلاهایی که به سر دخترا و زنای مردم آورده بود رو به سرخودش می آوردن اعدام اون در ملاعام کار درستیه چون هم باعث آگاه شدن دخترای دیگه میشه تا خدای نکرده به دام همچین آدمایی نیفتن و هم همه بدونن که هیچ کار بدو خلافی بدون مجازات نمیمونه وحداقل تو اون دنیا اشد مجازات خواهندشد وهم درس عبرت بشه برای خلافکارای دیگه و خیلی دلیل های دیگر. ***چشمهایمان را نمیتوانیم به روی دردها ببندیم***
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
17:53 - 1391/06/24
0
2
اعدامش کردند تمام شد. ودیگر هیچ
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
00:05 - 1391/06/25
3
4
به نظر من بايد با روغن نباتي ورامين خوب سرخ ميكردند اين مرتيكه موذي رو. اونايي كه با اعدام اين وحشي مخالفن عين الاغي ميمونن كه آرام كنار افعي خوابيدن.
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:53 - 1391/06/25
2
4
حقش بود من که دلم خنک شد.
قبل از مرگش لبخند زده حالا تو اون دنیا هم لبخند میزنه،بره قعر جهنم شیطون صفت.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
09:38 - 1391/06/25
2
4
خوبش کردن این کثافت رو یه لحظه خودمون جای قربانیان بگذاریم ببینیم چقدر سخته بایدزجرش میدادن و اعدامش میکردند لعنت خدا براو باد
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:04 - 1391/06/25
2
3
اعدام در ملا عام حقشه.تا دله اونایی که توسط این نامرد اذیت شدن خنک بشه.ولی نه دل اینایی که انگار اومدن سینما!این دختره که میخنده و با دستش دو نشون میده رو ببینین!!!!عکس دومی.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:20 - 1391/06/25
1
2
لطف حق با تومداراهاکند
چونکه ازحدبگذرد،رسواکند.
صغل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
12:19 - 1391/08/11
1
0
دیگه هیچ کس از اعدام در ملا عام درس عبرت نمی گیرند کسایی که این کارو میکنند آخرو عاقبت شو کاملا میدونند ولی جنون دارند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ترین ها
پربحث ترین