bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۶۳۵۱

(تصاویر) اعدام چهار متجاوز به عنف در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
چهار متجاوز به عنف در سحرگاه چهارشنبه 31 خرداد با اتهام تجاوز به عنف در چهار راه ميثم ميدان محلاتي تهران به دار مجازات آويخته شدند.

 سحرگاه سي‌ويكم خرداد (امروز) 4 متجاوز به عنف با هويت‌هاي فرشيد 21 ساله، محمد 21 ساله، ايمان 25 ساله و بهزاد 35 ساله (معروف به جبارسينگ) در ملاء عام واقع در چهار راه ميثم، اتوبان محلاتي (آهنگ) اعدام شدند.

دو نفر از اين محكومان در كرج و دو نفر ديگر در تهران مرتكب عمل منافي عفت و تجاوز به زنان، دختران و پسران شده بودند.

حدود 2500 تا سه هزار نفر از ساعت چهار صبح براي مشاهده مراسم اجراي حكم در چهار راه ميثم اتوبان محلاتي (آهنگ) حاضر شده بودند.

افرادي كه براي تماشاي اجراي حكم اعدام اين چهار نفر در محل حاضر بودند، عموما جوان بودند. هجوم مردم براي ورود به محوطه اجراي حكم بارها با واكنش مامورين نيروي انتظامي مواجه شد.

ساكنين آپارتمان‌هاي مشرف بر منطقه اجراي حكم از پنجره منزل خود صحنه را تماشا مي‌كردند و برخي هم كه بر روي پشت بام رفته يا به بالكن‌هاي منازل خود آمده بودند، به دليل سردي هوا ساعات ابتدايي صبح، دور خود پتو پيچيده بودند.

ساعت پنج صبح سرهنگ خانچرلي رييس پليس پيشگيري تهران در محل حاضر شد.

پانزده دقيقه بعد خوددروي حمل محكومان به محوطه اجراي حكم وارد شد و مامورين اجراي حكم مشغول بستن طناب بر روي داربست‌ها شدند.

ساعت 5:48 آياتي از كلام الله مجيد تلاوت شد؛ دو دقيقه بعد درب خودرو باز شد و چهار محكوم به مجازات اعدام با دستبند و پابند از خودرو بيرون آمدند و با همراهي مامورين اجراي حكم بر روي سكوي تعبيه شده براي اجراي حكم قرار گرفتند.

يكي از محكومان قاضي اجراي حكم را خطاب قرار مي‌داد و تكرار مي‌كرد: «من رضايت گرفته‌ام»!

راس ساعت 6:00 طناب دار به گردن متهمان انداخته شد.

لحظاتي بعد حكم صادره از سوي دادسراي عمومي انقلاب تهران كه در آن به هويت، سن و عنوان محكوميت اين چهار نفر اشاره شده بود، قرائت شد و به محض پايان يافتن قرائت حكم، صندلي‌ها از زير پاي اين چهار محكوم به اعدام كشيده شد.

صداي فرستادن صلوات برخي از مردم بلند شد و سكوت بقيه جمعيت را هم مي‌شد حس كرد. تعداد زيادي از جمعيت با دوربين يا گوشي‌هاي موبايل خود مشغول فيلمبرداري از صحنه اجراي حكم بودند.

در ساعت 6:15 خودروي حمل جسد پزشكي قانوني به محل اجراي حكم نزديك شد تا پس از احراز مرگ اين افراد جسد آن‌ها را به بيرون از محل منتقل كند.

عکس های مهر و فارس در این رابطه را مشاهده می کنید.





















برچسب ها: تجاوز اعدام عنف
bato-adv
النا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
آقای امیر من فکر می کنم شما به شدت از کشته شدن دیگران اونم اینجوری دلت حال میاد برات متأسفم حرف همه دوستانی که مخالفن با اعدام این نیست که عمل انجام شده رو تأیید میکنن نه، حرف ما اینه که برا از بین بردن این گونه مشکلات باید شرایط ازدواج و ارضای شرعی غریزه رو برای جوانان ایجاد کرد بعد اگر باز هم مرتکب همچین عملی شدند متناسب با جرم مجازات بشن.
آدم وقتی تشنه اس و آب سالمی هم وجود نداره حتی آب مرداب رو هم می نوشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
درسته که سزای عملشونو دیدن ولی واقعا ناراحت کننده است که جوونایی با این سن و سال کم مرتکب همچین کارایی شدن کاش فکری برای این بکنن.
ناشناس
GERMANY
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
اینا متولد دوران این انقلابند . یعنی تو این جامعه بار اومدن . کشتن اونا پاک کردن صورت مساله هست . اما تا کی میخواین پاک کنین .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
اعدام واسه این بیشرفا کمترین نوع مجازاته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
حکم اعدام فرمان خداست من و شما کی هستیم که درمورد فرمان خدا نظر بدیم امیدوارم دیکه تو جامعه شاهد همچین صحنه هایی نباشیم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۰۶
جابر كاظمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
حقشان است. دست نيروي انتظامي درد نكند.عبرت باشد براي بقيه اينها.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
اگر قرار به عبرت باشد در طول تاریخ همواره پادشاهان و حاکمان افراد را اعدام می کردند تا عبرتی باشد برای دیگران. ایا عبرت شده؟ در همین چند سال اخیر بیبیند میزان اعدام چقدر افزایش یافته ایا عبرت شده؟ اعدام در ملا عام مشکلات و مسائلی که منجر به بزه می شود را حل نمی کند بلکه خشونت را در جامعه ترویج می دهد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
عبرت چیه بابا؟بدترم شده بدترررررر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
با تشکر از مسئولان زیربط امیدوارم درس عبرتی برای بقیه باشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
از این درس عبرتا تا حالا خیلی زیاد داده شده، ولی غریزه قویتر از عقله، یه فکری برای عریزه باید کرد و گرنه چین رو هم در اعدام جا میذاریم!!!!!
اعدام چاره نیست و نخواهد بود!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
نمی فهمم این صحنه ها تماشا داره؟؟اونم با این همه هیجان !!!
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
انها به سزای عملشون رسیدن . امیدوارم که درس عبرتی باشه برای بقیه کسانی که امینت بقیه رو به خطر می ادازن
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
واقعاً از انتشار اين تصاوير چه هدفي داريد؟؟
لذت برديم از اين همه خشونت!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
کسی بسرش نزنه مزاحم ناموس کسی شود
امیــــــــــر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
هدف از انتشار این عکس ها اینه ...
کسانی که قصد انجام این کارها را دارن عبرت بگیرند
حالا فهمیدی؟
h
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
edam fayde nadare
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
قدیما یه +18 میزدید واسه اینجور مطالب اما انگار اینقدر این موضوع عادی شده که شما هم یادتون میره +18 بزنید.
شاید با یکم کار فرهنگی میشد امروز این جوانان راهی رو نرن که عاقبتش به اینجا ختم بشه. کاشت اینقدر اسیر سیاست زدگی نبودیم کمی هم وقت واسه فرهنگ سازی داشتیم اما افسوس !!!
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
خدا رو شکر که همه مشکلات جامعه و نا امنی حل شد...مسئولین دیگه راحت می خوابند...اگه با پاک کردن صورت مساله، مساله حل می شد، الان دیگه جامعه با چنین مشکلاتی روبرو نبود...جز اینکه خودمونو در جهان بعنوان انسان هایی متوحش نشون بدیم این کارا نتیجه ای در بر نداره...در حقوق این یک اصل ثابت شده است و آمارها هم اینو نشون می ده که شدت و حدت در مجازات الزاما تاثیر مستقیمی بر بازدارندگی بزهکاری نداره...اینکه آدما برای دیدن مرگ همنوع خودشون اینقدر علاقه نشون می دن، نشون دهنده اینه که اجتماع ما چقدر به لحاظ اخلاقی به انحطاط رفته و با این کارا چقدر خشونت رو در جامعه نهادینه کردیم...
mona
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
هم اعدام هم سرگرمی .......
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
منم با نظرت موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
آیا واقعا الگوی درستی از تربیت ارائه کردیم که حال از همان هایی که در تربیت شان کوتاهی کردیم انتقام می گیریم؟؟؟
هاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
لعنت به شما .
من طرفدار سایت شما بودم و هر روز این سایت رو یه سر میزدم. ولی دیگه حالم ازتون به هم میخوره.
من یه زنم و آره دوست ندارم هیچ وقت این اتفاق بیافته ولی لعنت به شما که راه جلوگیری از جرم رو نمیدونید.
وای به شما .... واااااااااااااای
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
موافق نظر شما هستم خواهرم
چرا همه فقط اون بیچاره ها رو مقصر میدونن؟!!!
اونها با این مجازات شاید پیش خدا بخشیده بشوند
ولی واقعا همه ی مسائل جامعه اسلامیه که اشد مجازات برای اونها در نظر گرفته میشه؟!!!
مگه جوونها برای ازدواج جز یه سرپناه و یه کار چیز دیگه ای میخوان؟
سهم عمده ای از این تقصیرها بعهده مسئولینه که باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
اگر كسي به حريم شما تعدي مي كرد و بعد به مجازات مي رسيد بازهم نظرت اين بود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
كل نفس ذائقة الموت
MEHDI
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
میشه خواهشا این کارا رو هم تو همون زندون بکنین بابا خیابون که جای این کارا نیست .
امیــــــــــر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
اتفاقا خیابان جای اعدامه که بقیه درس عبرت بگیرن، در غیر اینصورت اعدام مخفیانه چه سودی داره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
واي خدايا چقدر وحشتناكه!!!! ديگه همه مشكلاتمون حل شد، همه چي گل و بلبله..................
ایلیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
دستشون درد نکنه چهار سگ سقط کردند . باید از اول رو جامعه کار می شد تا به اینجا نمی رسید درمان تغییر بوشش زنان از بی حجابی به بوشش خواسته حضرت زهرا (س) است با فرستادن این4 نفر به جهنم کار درست بشو نیست مسولان ریشه یابی کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
از کجا می دونی که می رن جهنم؟ مگه تو قاضی پرونده های اون دنیایی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
سلام با تشکر از عزیزان نیوی انتظامی و قوه قضاییه
راضیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
حالم بد شد کاش عکس های آخری رو نمیذاشتین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
نگفتمت نرو گلایل این زمین به قدر یک کفن کفاف ریشه نمیدهد...
نگفتمت که جز بوی چرکه چاک سینه های خالی از قلب در فضا نمیدمد....
tiam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
آهنگ اون شاهین نجفی کثافتو ننویس
mis
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
اگه کثافته خودت چرا این آهنگو گوش دادی از کجا میدونستی آهنگ شاهین نجفی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
به درک واصل شدند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
آیا این ها مجرم زاده شده بودند؟! مسئولینی که به واسته ی قصور کوتاهی در حق این مردم فساد رو دامن زدند و اخلاق رو از بین بردند ،به کوچک ترین عذاب وجدانی دچار می شوند!؟چقدر تجاور به عنف با این اعدام ها کم شد؟!چند نفر دیگه باید اعدام بشند تا ما بفهمیم این راهش نیست!؟ناراحتم از این که هموطنم در عربستان اونطور مورد ظلم قرار قرار می گیره اینور هم اینطوری شأن ملی ما به این روز افتاده !وگرنه واسه ی این ها که فرقی نمیکنه از این جهنم به اون جهنم برند..تا کی!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
گرگ زاده گرگ شود گرچه با ادمی بزرگ شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
با سلام
درسته که اعدام چاره کار نیست ولی در شرایط موجود اگر دستگاه قضا با جدیت تمام تعداد زیادی از این ارازل واوباش رو که به ناموس مردم تعدی میکنند را به چوبه دار تحویل دهد شاید وضعیت بهتر از این شود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
چه تضمینی وجود دارد که بعد از این اعدام ها دوباره تعداد بیشتری از جوانان 20 ساله به چنین اعمال جنایتکارانه ای دست نزنند . آیا جنایت دفعتا و به یکباره انجام می شود آیا جانی بالفطره و مادر زاد آدمکش بدنیا می آید . چه عواملی باعث جنایتکار شدن این جوانان می شود آیا ما و متویان جامعه این آسیبها را درست شناسائی و با آن صحیح برخورد کرده ایم . سرمایه گذاریهای ما برای آبادی افکار جوانان ، اشتغال ، ازدواج، مسکن ، آموزش ، سطح توزیع عادلانه درآمد ، تامین اجتماعی ، ورزش و ده ها مقوله دیگر درست صورت گرفته است اگر اینطور نبوده پس ما هم مقصریم چرا باید صرفا برای حل مسئله یک نفر اعدام شود . اگر درست دقت کنیم می بینیم طی سالهای گذشته آمار این اعدامها مدام در حال افزایش است و متعاقب آن از میزان جنایتها کاسته که نشده ،بلکه دائما شاهد رشد فزاینده آن در جامعه هستیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
لبخند تماشاگران انسان نما، نشان دهنده لذت بخش بودن صحنه کشته شدن یک انسان برای آن ها است. ولی ریشه این مشکلات، بیکاری و گرانی است و بس.
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
اصلاً چیزی نمیتوان گفت، ولی فقط سئوال میکنم، با آمادگی برای شنیدن هر نوع جواب: آیا اگر این جوانان خانواده متعارف، نوعی کار و اشتغال و امکان ازدواج داشتند، بارستی فکر میکنید کارشان باین زودی و باین صورت در دنیا تمام میشد؟ والله اعلم، آیا کسی خودرا مسئول یا شریک مسئول میشناسد؟
مجید
GERMANY
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
شما ئیکه ایراد از اعدام این ارازلو اوباش میگیرید /آیا خودتوم را جای اون دختر درمانده گذاشته اید که چقد به این جنایت کاران التماس میکرد که طلا ها و پول هایم را بگیرید بخودم کا نداشته باشید /آیا شما خود را جای خانواده های اینها قرار داده اید که تا آخر عمر چه رنجی میکشند /بعض از این زن و دختر ها دچار افسردگی شدید میشوند/ من اگر جای قوه قضائیه بودم این جانواران را چلو تمساح های گرنه می انداختم/که تا ابدال آباد کسی جراءت تعدی و تجاوز به ناموس دیگران را نداشته باشه .این آشغال های اجتماع همیشه بیاد تمساح درنده باشند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
اگر خدای ناخواسته به ناموس ،خواهر و مادر من هم تعرض شده بود قطعا چیزی کمتر از درخواست شما نداشتم اما بحث بر سر یک مجرم نیست بلکه انگیزه و بستر سازی جرم و جنایت است آیا بواقع با اعدام در ملاء عام ما می توانیم تضمین دهیم که از وقوع این نوع جنایات کاسته خواهد شد . این جوان بیست ساله چرا در این سن و سال باید دست به چنین جنایت هولناکی بزند . بنظر شما چه عوامل و چه کسانی در ساختن چنین شخصیتی مقصرند . امروز این جوان زیر خروارها خاک قرار دارد و دیگر جامعه از آسیب و شرارت او در امان است اما آیا هنوز خواهران ، مادران و همسران ما در امان هستند . آیا نباید این احتمال را بدهیم که از میان خیل این همه جوان و نوجوانی که به دیدار صحنه جان کندن یک انسان ( به هر دلیل ) بر چوبه دار نشسته اند دوباره جنایتکاری جدید تحویل جامعه ندهیم . آیا من و شما در شکل گرفتن شخصیتی جنایتکار در جامعه مقصر نیستیم ، خانواده ، جامعه ، دولت و...آیا می دانید چرا در کشور های توسعه یافته سر بریدن یک گوسفند هم در ملاء عام جرم محسوب می شود . ایا می دانید چرا برای پاکیزگی محیط زیست خود این همه ارزش قائلند . چون انسان از راه دیدن می تواند تاثیر بگیرد و این تاثیر می تواند بنیان راهی خوب یا بد باشد . اگر من و شما دست در دست هم بدهیم می توانیم هم ناموسمان را حفظ کنیم هم جوانان در معرض بیماریهای روانی را ، به شرط اینکه همنوع خود را درک د دوست داشته باشیم.
منم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
من مخالف نظر شمام.گرگ زاده گرگ شود گرچه با ادمی بزرگ شود
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
مجید جان، حرف همان بود که زدم، واقعاً نمیدانم چه میتوان گفت، و السلام.
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
اونهایی که از اعدام اینگونه افراد ناراضی اندوناراحت میشن! خودشون رو به جای خانواده هایی آسیب دیده از دست این گونه افراد اراذل بگذارند دستور الهی است باید انسانها امنیت داشته باشند کاش می شد قوه قضاییه هم عرضه از خود نشون می دادو چند تا از این مفسدین اقتصادی و هم چون اینان به دار می زد تا عبرتی باشدبرای بعضی آقا زادگان گریخته به خارج!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
کاملاً موافقم . ولی به نظر من دوره و زمانه اجرای این گونه احکام در ملاً عام به سر اومده . میشه حکم رو در زندان اجرا کرد و برای عبرت سایرین به انتشار چند عکس مناسب اکتفا کرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
اعدام نه فساد اجتماعی را کم می کند نه فساد اقتصادی را ... این فقط پاک کردن صورت مسئله است . این که شما جو زده مسائل سیاسی هستید و هر پدیده ای را از این منظر نگاه می کنید به خودتان ارتباط دارد اما برای مبارزه با هر پدیده ای اول باید ماهیت مشگل و عارضه را شناخت تا بتوان بر علیه آن مبارزه صحیح و علمی را پایه ریزی کرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
اسپانسری رو هم مثل اینکه آدیداس قبول کرده بوده . از اونا هم باید تو این قضیه قردانی کرد...!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
عادت این قبیله است، دور آتشی که در آن میسوزی ، میرقصند...
سيد مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
در واقع زندگي اينا فيلم آموزنده ايست اونايي كه ميگن حالم بد شد يا چيزي فكر كنيد حال اون زنا هم بد شده وخواهر خودتون بود همينو ميگفتين؟
ناشناس
AUSTRALIA
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
آخره اين ببخت ها چه سرگرمي داشتند با اون همه گروني و بدبختي
چه شود آخر عاقبت ما
علی
MALAYSIA
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
خجالت اوره..هر مردی سرگرمی نداشت و زندگی واسش سخت بود باید دختر مردمو زجر بده که زندگیش لذت بخش باشه....!! اخی بدبختا حق داشتن.. مرده شور فرهنگ کثیف وضعیف بعضیا رو ببرن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ (بقره 179) ...و ای خردمندان در قصاص تضمین زندگی (اجتماعی) شما نهفته است باشد که پروا کنید (ومرتکب گناه نشوید).....

اما آنچه در این تصاویر جالب هست خونسردی مجرمین و تماشاکنندگان در مقابل مرگ است یعنی پایان زندگی یعنی بسته شدن پرونده و یعنی مواجهه با همه آن چیزهایی که به آنها وعده داده شده ایم !! واقعا صحنه های هشداردهنده ای هستند از گسترش بی اعتقادی در کل جامعه...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
وَلَكُمْ فِي الْقِصَاصِ حَيَاةٌ يَاْ أُولِيْ الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ (بقره 179) ...و ای خردمندان در قصاص تضمین زندگی (اجتماعی) شما نهفته است باشد که پروا کنید (ومرتکب گناه نشوید).....

اما آنچه در این تصاویر جالب هست خونسردی مجرمین و تماشاکنندگان در مقابل مرگ است یعنی پایان زندگی یعنی بسته شدن پرونده و یعنی مواجهه با همه آن چیزهایی که به آنها وعده داده شده ایم !! واقعا صحنه های هشداردهنده ای هستند از گسترش بی اعتقادی در کل جامعه...
ناشناس
-
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
چه تبلیغ توپی شد برای آدیداس
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
چاره کار اشتغال وازدواج
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
مرسي از نيروي انتظامي ولي هنوز زيادن.....
مريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
بايد روزي قسمتي از بدنشونو ميكندن جلوي سگ مي انداختن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
مرسي از نيروي انتظامي ولي هنوز زيادن.....
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
In hasele 30 sal hukumate allah ruye zamine
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
عجب سرگرمی...
مرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
اینا حقشون نیس بمیرن باید زجر بکشن باید شکنجه بشن من یه بنده خدایی رو میشناسم بهش تجاوز شد چند ماه پیش خودمم از کنار اتوبان برش داشتم بردم بیمارستان چاقو خورده بود.الآن چند ماهه از تو اتاقش نیومده بیرون بی ناموسا دیوونش کردن زندگیشو خراب کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
برند adidas بر تن این محکوم به اعدام غیر معمول و عجیب است شاید بهتر بود لباس محکومین همان لباس خاص زندانیان باشد . اعدام از نوع اسپرت ندیده بودیم که حالا دیدیم! ! ! حالا تصور کنید این عکس در بیلبوردهای تبلیغاتی adidas و در تمام نمایندکی های دنیا منتشر بشه ! چی میشه! ! !
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
متاسفم اول برای کسایی که این صحنه ها رو تماشا می کنن چون روحشون رو تکه تکه از دست میدن، دوم برای کسایی که این جور حکم ها رو صادر و اجرا می کنن.
سوم برای جامعه ای که این جور بزهکارها توش رشد می کنن .
و در نهایت برای این افرادی که اعدام شدن که تا این حد از نظر انسانیت پست و حقیر شدن.
ولی مطمئن باشیم که تک تک ما در به وجود آوردن اینگونه افراد نقش داریم.
مسئولین بیشتر از همه .
اینبارهم صورت مسئله رو پاک کردیم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
اون کچله هم خلاف کار بوده من که خندم گرفت اخه کچل تو به چه به این کارا برو کشکتو بساب
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
با اعدام و زور نیزه نمی توان امنیت درست کرد.جوانی که کار ندارد و نمیتواند ازدواج کند و چیزی برای از دست دادن ندارد یرایش تجاوز و اعدام فرقی ندارد.مسبب این حرکتهای این اعدامیها اختلاسگران ملیاردی هستند که اقتصاد را به این وضع کشیدهاند و قوه قضائیه زورش یه آنها نمیرسد و فقط صورت مسئله را پاک میکند و زورش یه چند جوان نگونبختی که نمیتوانند جواب غرایزشان را به خاطر سوء مدیریت دولتمردان بدهند رسیده.سال به سال این وضعیت بدتر خواهد شد....خدا وکیلی چه فرقی است بین کار این چهار جوان و آنهائی که راحت ؟؟؟؟......
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
اگراعدام درملا عام فایده داشت بعدازاین همه اعدام ،نبایدمتجاوزی دراین کشوروجودمی داشت اماروزی نیست که خبرازتجاوزدرحوادث نباشه لطفاعامل اصلی که فقروفساداست رادرملاعام اعدام کنید
کردستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
ریشه یابی کنیم پیشگیری بهتر است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
اونایی که میگن تقصیر مسئولینه،اگه همین 4نفر به ناموس خودشون تجاوز میشد بازم این حرفو میزدن؟
ز ز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
كاش مخالفين يك لحظه جاشون با برادر و خواهر و والدين اون دخترهاي بي گناه عوض ميشد تا بفهمند دارن به حال كي تاسف ميخورن؟
خانم هاله كاش تو خيالت دو دقيقه در دست كثيف اين آدمها گير ميكردي تا اونوقت بفهمي باز به فرارو لعنت ميفرستي يا نه؟ 
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
سلام چرا نظر منو نزاشتید
مصيب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
آقا من یه پیشنهاد دارم- سعی کنین دور این منطقه رو حصار بزنین- لژ خانوادگی هم بزارین- زنونه مردونه کنین- و برای اینکار بلیط در نظر گرفته بشه- میتونین یه پرایدم جایزه بدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
البته اگه زنونه مردونه نکنند و مختلفق باشه گشت ارشاد سریع خودش رو میرسونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
بایدبسترجرم وجنایت راازبین ببریم وبااعدام مجرمان مشکل حل نمی شودواگرحل می شد چندین سال است که مجرمان اعدام می شوندومی بایست جرم کاهش می یافت که نیافته است .آیاپرسیده ایدازاین چهارنفرکدام یک متاهل بودچراشرایط ازدواج جوانان راآماده نمی کنید؟
ma
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
دست مسئولین درد نکند اگر روزی چند تا از این بی پرمادرها رو اعدام کنند دیگر کسی وجود ندارد به ناموس مردم چپ نگاه کند.خسته نباشید
jalal
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
هيچ چيز براي انسانها مهم تر از امنيت نيست اگر چه تجاوز به عنف گناه بزرگ است واين افراد مستوجب بيشتر از اينها هم چون وقتي به وضعيت افرادي كه به انها تجاوز شده توجه شود عمق فاجعه معلوم ميگردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
شکی در مجازات متجاوز به عنف نیست ولی آیا با مجازات اینها فکر میکنید دیگر کسی مرتکب این جرم نمیشود؟آیا این افرادی که به دار آویخته شدند نمیدانستند مجازات جرمشان چیست؟ و ای بسا ممکن است خود تماشا گر اعدام شدگان قبل از خود بودند.آیا اگر این آفراد شغلی داشتند و توانایی تشکیل خانواده را داشتند باز هم سرنوشتشان این بود؟ پس باید قبول کرد که در ارتکاب این جرم آنها شریک جرمی هم دارند که اکنون بدون احساس مسئولیت در کنار خانواده شان به زندگی ادامه میدهند و آنها هماه مسئولینی هستند که این شرایط فاجعه بار اقتصادی را به دلیل بی کفایت خود به جامعه تحمیل کردند که نتیجه آن سیل بیکاری جوانان و بالا رفتن آمار جرم و جنایت میباشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
این نتیجه ی خطای ما در آموزش و پرورش فرزندانمان است که به جای مفید بودن به درنده تبدیل شده اند این مسئله باعث ننگ ماست چرا باید در یک حکومت اسلامی چنین اتفاقاتی پیش بیاید باید ریشه ها را شناخت در غیر اینصورت باید هرروز شاهد چنین اعدام هایی باشیم
ابراهيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
ببيند ما در رتبه هاي نخست اعدام قرار داريم. اينها جنون سكس دارند . اقاي دكتر مطهري خوب گفتند. شما برويد خيابان و وضع را ببنيد . ارايشها را ببيند .. محرك سكسي از غرب بيشتر اما امكان ارضاي جنسي .... خب نتيجه را مي بينيد. نه شكل و شمايل جامعه غربيست نه اسلامي.
اقا اين يك نياز است نمي شود سركوب كرد . راه داره . اما كسي جرات بيان راهش را نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
می بینید که یکی از اعدامی ها داره با همون دستبندش برای مردم دست تکون میده .
این هم از اثرگذاری فوق العاده ی اعدام در ملاء عام . البته اثرش تشویق به جرم های کثیف و مرگ قهرمانانه ی جانی بیماره.
مجریان این اقدام انشالله که نادانسته این کار رو انجام میدن
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
چرا 4 تا جوان تو این سن و سال با اینکه میدونند حکم تجاوز اعدام هست باز دست به این کار میزنند ؟؟
آیا خیلی تحت فشار هستند؟
آیا روانی هستند؟
آیا فکر میکنند گیر نمی افتند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
وحشیانه ترین حرکت یک انسان، کشتن یک انسان است. به هر طریق. متاسفم که اینقدر کشتن برای ما عادی شده. مسئولان هنوز نفهمیدن با اعدام مشکل حل نمی شه؟ فقط صورت مساله پاک میشه. اگه قرار بود با اعدام افراد دیگه جرمی اتفاق نیفته که تا حالا ایران با دست کم 4 اعدام در روز آرمان شهر شده بود. برای کسانی که میرن و به این وحشیگری نگاه می کنن متاسفم. من که عکسا رو نمی بینم چون تاثیر منفی رو ذهنم میذاره، اما با خوندن نظرات بیشتر برای ایرانی بودنم متاسفم شدم.
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
سلام برهمگی! دوستان من فکر می کنم اگر خود هرکدام از این مجرمین جای این قربانیان یا خانواده شان بودند تصمیمی جز این را درست نمی دانستند چه رسد به من یا شما!!! فقط دیگران ببیند آیا ارزشش رو داره؟! هم منفور باشی و هم معدوم؟!؟؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
فاسدان مالی هم همین گونه نابود خواهند شد؟
ارش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
به نظرتون اكه جايي براي رفع نياز جنسي اين ادما وجود داشت ،بازم به جرم تجاوز به عنف اعدام ميشدن؟اين همه مجرم براي عبرت بقيه اعدام شدن و كسي عبرت نكرفت،به خدا اين راهش نيست.
اکبر
UNITED STATES
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
من سالهاست دور از ایرانم. کار خوب دارم و زمانی ارزوی برگشت به ایران رو داشتم...صحنه های اینطوری وسط چهار راه ....اینجا جمعیتش 5 برابر ایرانه اعدام داره ولی تو زندان سالی 10-15 نفر ( نه 700-800 تا)....جرم و جنایتش خیلی کمتر از ایران..نه آقا برگشتنی در کار نیست این مردمی که از جان کندن یه آدم دیگه لذت میبرند مشکلات دارند...مردن براشون قبحی نداره...و به وقتش کشتن....
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
از نظر جرم شناسي اينها معلول يكسري علل هستند مثل فساد اقتصادي كه موجبات بيكاري،تورم،بي انگيزگي،از هم پاشيدگي كانون خانواده،و غيره مي شود كه اين دست از مجرمين در نهايت محصول محتوم اين امور هستند.
سوال اساسي اينجاست كه چطور زمين خواراني با ميليون ها متر مربع زمين خواري و افرادي با اختلاص ميلياردي فقط محكوم به زندان هستند و بس در حالي كه همين ها علت اصلي مشكلات اقتصادي و تورم جامعه هستند كه اين مجرمين را پرورش مي دهند...بجاي معلول كشي بايد علت يابي كنيم.خداي بزرگ دانا و بيناست همين نزديكي هاست فقط به وجدان بايد رجوع كرد و بس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
کاش بشه از ریشه درست شه.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
کاش بشه از ریشه درست شه.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
کاش بشه از ریشه درست شه.....
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
هر هفته یه سری رو میکشند مینویسید درس عبرتی شد برای دیگران...!!! پس کو؟؟؟ چرا تموم نمیشه ؟؟؟؟ چرا مشکلات حل نمیشه ؟؟؟؟ با اعدام چند تا جوون 20 ساله مشکلات جوونا حل شد ؟؟؟؟ یا برن زیر 15 سال بدون پول و خونه و با بدبختی ازدواج کنند مشکلات حل میشه؟؟؟؟ چرا اینارو نمیفهمند؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
درسته که باید این گونه افراد مجازات بشن ولی این کافی نیست و مشکل حل نمی شه باید فکری اساسی و کلی کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
درسته که این افراد باید مجازات بشن ولی این راه حل کاملی نیست باید یه فکر اساسی کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
آیا این یک نوع بیماری است؟
داروی این بیماری چیست ؟
با کدام پزشک باید صحبت کرد ؟
راههای مبارزه با این بیماری چیست؟
علت پیدایش این بیماری چیست؟
mis
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
واقعا این مردمی که دارن بااین همه شوق نگاه میکنن چی فکر میکنن مگه نگاه داره؟؟
ناشناس
NETHERLANDS
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
تنها فاکتور قابل اطمینانی که نشون میده یک عکس العمل مثل اعدام در ملاء عام موفق بوده یا نه آماره.
متاسفانه علیرغم اینهمه اعدام، آمارها هیچ کاهشی رو در جرم و جنایت نشون نمیدن. پس از روی عصبانیت و خشونت مجازات کردن هیچ مشکلی رو حل نکرده!!!
باید دید ریشه این مشکلات کجاست تا بشه مثل خیلی کشورها آمار جرم و جنایت رو کم کرد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
ای کاش تصویرشونو شطرنجی میکردین بیچاره خانوادشون ه گناهی کردن ؟
خانم ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
درسته حق شان بود وبايد به سزاي اعمال بدشان برسند اما اگر ما ريشه يابي كنيم وبه بنيان خانواده خود برگرديم واز خودمان بپرسيم پس خداي بالاسرمان چه مي شود غيرت ما كجاست؟وقتي از همسرانتان مي خواهيد چادر شان رابذارند زمين وبا مانتو وتيپ هاي آن چناني بروند بيرون فقط به خاطر چشم هاام چشمي ؟آيا اينها بي غيرتي مردان ما رانشان نميدهد كجايند مردان باغيرت؟كجايند؟ چرا بايد مردان اين همه حيض شده باشند وزنانشان هم بخواهند بي حيا باشند ؟؟آيا اين خود جزو انحرافات جنسي نيست؟؟چرا ما در كشورمان نبايد يك مكاني كاملا مجاز ((براي ارضاي جنسي)) وزير نظر يك روحاني داشته باشيم؟شايد اگر بود فساد ومزاحمتي هم براي نواميس مردم ايجاد نمي شد.كاش خدا را در زندگي مان فراموش نمي كرديم.آري اگر فراموش نمي كرديم وهميشه با او بوديم آرام بوديم (باياد خدا دلها آرام ميگيرد)ديگر به فكر ارضاي نا مشروع غريزه جنسي نبوديم.به اميد ظهورت ((يامهدي))
bahi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
این همه قاچاقچی را اعدام کردند آیا تعداد معتادین کم شد و یا قاچاقچی ها ترسیدند؟ چاره کار جای دیگر است.
امیــــــــــر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
چاره شو اگه بلدی به ما هم بگو تا بدونیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
بهترین کارممکن بود.بایدتکرارشودتا کسی به ناموس کسی تجاوزنکند
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
من تو یه مقطع کوتاه با همچین افرادی برخورد کرده ام. باور کنید اینا اعدام هم کمشونه. نمیدونم شاید ذاتی بیمار باشند. شاید مسائل احتماعی و محیطی اینا رو اینطوری کرده باشه. ولی اینا درست شدنی نیستند. وقتی به کسی تجاوز می کنند یا حتی یه نفر رو می کشن نمیدونید چه لذتی می برن. اعدام خوب نیست. ولی اعدام اینا برای جامعه لازمه. اگر زنده بمونن بالاخره از زندان خارج می شن. به محض خروج از زندان دوباره همون کارها رو می کنن. اعدام در ملا عام برای کشورهایی مثل ایران جواب میده. فکرشو بکنید سه هزار نفر تو بارون اون موقع صبح می رن که اعدام رو تماشا کنن. باور کنید این افراد هم مثل همون اعدامی هستن. اونا هم مریضن. آخه کشتن هم مگه تماشا داره؟ ولی روح مریضشون با دیدن کشتن آروم میشه. این اعدام ها در ملاعام فقط برای همون تماشاچی ها ضروریه. توی اونا ده ها صدها و شاید هزارها مثل همون اعدامی ها وجود داره. مطمئن باشید این اعدام خیلی هاشونو به این واقعیت نزدیک میکنه که اگر ادامه بدی به فچیع ترین وضع ممکنه می میری.
ایران دخت
SWITZERLAND
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه...
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
معلوم نیست هر کدوم از این حیوون ها به چند نفر تجاوز کردند ولی با تجاوز به هر نفر خانواده ای را اعدام کردن.
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین